if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Fettisdagen!

JAA ! idag är det fettisdagen (eller heter det så ) Haha, jag tror det i alla fall. Men men, idag ha jag bara varit i skolan och jag fick VG på NOprovet !, Det är ju toppen tycker jag . Och sen är det ju mitt första VG på prov också. Sen fick jag G på kommunprovet som vi hade fär typ jätte längesen, men ändå rätt bra och sen idag hade vi ett prov, det gick inte så himla bra tror jag för jag hade inte övat eller något och sen sitter man där med provet och bara tänker, "O MY GOD, vad var det ?! " haha och sen sa han att det bara skulle bli typ 4 frågor fast sen när jag kollade på pappret så var det 9 frågor... HAHA. När man hoppas på något så blir det ändå inte som man tror. Haha. Men aja, har egentligen inte så mycket att skriva men kände att jag måste skriva något i alla fall :D.
Så här blev det lite, haha, nej, nu känner jag mig elak (vet inte varför).. men måste skriva mer, men om ni har tips på om vad jag ska skriva om så kan ni kommentera för jag vill ju inte att ni ska vara uttråkade när ni sitter och läser MIN blogg, nej nej, så kom bara med förslag ! :D
Det skulle komma en bild men det funkar typ inte att lägga in en bild så aja, blir ett bildlöst inlägg nu då :)

Kommentarer

Regler för kommentarer, "Du får göra reklam om din eller andras bloggar", "Dumma kommentarer tas bort", "Både bra och dålig kritik om bloggen, tillåts", "Frågor är alltid kul att få!" .. Nu är det bara att kommentera. =D

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Bara jag som ser den!):

URL:

Kommentera här =)

Trackback
RSS 2.0