if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Svar på frågestunden

1. har du blivit igenkänd någon gång på skolan eller i stan, asså typ av några bloggläsare som kommit fram eller så?
2. Hur många läsare brukar du ha?
3. Vad fick dig att börja blogga?
4. Hur länge har du bloggat?
5. Har du någon kille?
Svar: 1. haha nej, det har jag inte men skulle vara väldigt kul så om ni är eller bo i kalmar så kan ni ju komma fram till mig om ni läser min blogg o gillar den ;)
2. runt 40-50 :)
3. Asså allvarligt talat vet jag inte, men när jag läste typ de stora bloggarna så blev jag sugen på att testa så då gjorde jag det ! ;)
4. Jag vet inte xD
5. Nej det ha jag inte men jag gilla en kille väldigt väldigt mycket :)

1. hur känns det att vara såå söt.. har alltid undrat men inte vågat fråga?:$, 
2. är det många som läser din blogg?
3. hur gjorde du för att få den känd;oo <3
Svar: 1. HAHA, tack Jasmin, men jag själv tycker inte jag är söt men jag är nöjd med mitt utseénde ;)
2. 40-50
3. den är inte känd, eller inte vad jag vet i alla fall xD

är du känd?
svar: nej, det är jag inte xD

1. vilken hårfärg gillar du mest på killar om du bara får säga en ?
2. ska du till göteborg i sommar ?
3. hur ser din drömkille ut (inte personlighet, bara utseende) ?
4. när fyller du år ?
5. ska du utomlands i sommar ?
6. har också frågestund på min blogg, skriv gärna några frågor till mig :D
Svar: 1. Blondiner ;)
2. jag hoppas de så jag kan träffa dig Jessica ! :D
3. Blondin och blåa ögon.. *dregel*
4. augusti
5. tror jag inte :(
6. haha, den sluta idag med ju xD

1. Vilka är dom 10 bästa bloggarna du följer (inte storbloggarna dvs kissie, paow, osv..) ? 
2. Vilken stad bor du i? 
3. Varför började du att blogga?
Svar: 1. Viktor Pyykölää, Tony, Felicia Silke (min syster), Amanda, det är typ bara de bloggarna.
2. lilla Kalmar ;)
3. Asså allvarligt talat vet jag inte, men när jag läste typ de stora bloggarna så blev jag sugen på att testa så då gjorde jag det ! ;)

1. Husdjur?
2.Haru kille ?
3.Skola?
4.Dina 5 bästa bloggar :)
5 Kan du komentera på min blogg
Svar: 1. japp
2. nej, det har jag inte
3. Östra Funkaboskolan
4. läs där uppe ;)
5. Visst kan jag göra det !

1. Vilka affärer brukar du shoppa i mest? :)
2. Vad har du för musiksmak ? :D
3. Vad vill du bli när du blir "stor"? :D
4. Har du nåt roligt barndoms minne som du kan berätta om ? ^^
5. Vilka dagar är bäst på veckan? Varför? :D
6. Hur många syskon har du? :)
7. Hur många djur har du? :D
svar: 1. New yorker är nog den jag shoppa mest i ! xD
2. jag gillar techno, hardstyle, hiphop, RnB, remix asså sånt med dunk i ! :D
3. Jag ha tänkt på den frågan själv och allvarligt talat, vet jag inte :P
4. Haha, inget jag kommer på nu men om jag kommer på kan jag ta det i ett enskilt inlägg ;)
5. Fredagar ! För att, fredagar är så chill o allting.. det gillas ;)
6. 1 :)
7. 5 :D

*Varför börja du blogga?
*när börja du blogga?
*Hur gammal är du?
*Hur lång är du?
*Vad är det bästa du vet med sommarn?
*Favvorit mat?
*Favvorit färg? :)
svar: * som alla andra, jag vet inte ;)
* kommer inte ihåg xD
* 15 i år :D
* 1.58 ^.^
* värmen
* har ingen speciell favorit mat :)
* blå, rosa, gul, röd, lime grön

Vilken är din favoritfärg?
svar: blå, rosa, gul, röd, lime grön

1. Gillar du någon sport,isf vilken ? :)
2. Vilka bloggar följer/gillar du ? :)
svar: 1. Jag gillar, fotboll, bandy, dans :)
2. läs lite högre upp så ser du ;)

Det var alla frågor ! Hoppas ni blev nöjda med svaren :D

Kommentarer

Regler för kommentarer, "Du får göra reklam om din eller andras bloggar", "Dumma kommentarer tas bort", "Både bra och dålig kritik om bloggen, tillåts", "Frågor är alltid kul att få!" .. Nu är det bara att kommentera. =D

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Bara jag som ser den!):

URL:

Kommentera här =)

Trackback
RSS 2.0