if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Dag 1 o.s.v

Dag 1 - Om mig
Jag heter då Emelie, men kallas för Emme. Jag är född -96 och bor i Kalmar. På min fritid gå jag i skolan, dansar och bara chilla med kompisar ! :)
Jag bytte skolan denna terminen till en av Kalmar skolorna för att jag flyttade hit, så förut bodde jag i den lilla "staden" Nybro. Det kan man kalla en bonhåla. haha. Jag träffa inte mina kompisar i Nybro så mycket eftersom jag ha fullt upp med skolan. Läxa, prov, läxa, läxa, prov, prov, prov.. you know ? ;) *fniss*. Jag är en väldigt flummig tjej, hah som jag säger själv, en tjej med leendet på läpparna :D.

Dag 2 - Mina föräldrar
Mina föräldrar är skilda och det är absolut inget kul. Ska precis inte gå in på det så himla mycket eftersom jag inte vill prata om mitt förhållande med min pappa och sånt..

Dag 3 - Det här åt jag idag
Idag åt jag Pommes och falukorv. Väldigt gott faktiskt men fick ont i magen av de, är det gluten i pommes eller falukorv? ;)


Dag 4 - Kärlek för mig
Kärlek för mig är när det är två stycken som verkligen verkligen älskar varandra. De kan lita på varandra och inte skäms för varandra! Det är verkligen viktigt. Om man verkligen litar på varandra och känner styrka så kallas det äkta kärlek !


Dag 5 - Min dag
Min dag bestod mest av Lucia eftersom jag var med lucia tåget i skolan. Missade alla lektioner utom musiken.. ganska chill faktiskt. Haha, men denna dagen va inte så himla intressant faktiskt, en lite lista på dagen;
Vaknade
bytte om till kläderna jag skulle ha
sminkade mig
borstade tänderna
gick till skolan
väntade på Michelle
gick till musik salen och böt om
gick inför skolan
åkte till Kalmarsalen
gick lucia där
tillbaka till skolan och hade rast
musik
rast
lucia för ålderdomshem
hem
Så såg min dag ut ;)

Dag 6 - Min bästa vän
Min bästa vän heter Amanda och bor i lilla Nybro. Träffa henne inte så himla mycket längre eftersom jag har fullt upp. Men hon är en sån himla bra vän som man aldrig vill förlora. Vi ha bara känt varandra i 1 år men ändå är vi som systrar. Hon betyder otroligt mycket för mig och jag vill aldrig, aldrig någonsin förlorar henne ! :love:


Dag 7 - Ett bra ögonblick
Bra fråga, ett bra ögon blick. haha, kommer inte på något just nu xD

Dag 8 - Min tro
Jag tro lite på gud och sånt sk*t, men det kan inte tror efter som jag svär så ofta ;)

Dag 9 - Det här hade jag på min dag
På min dag kommer jag faktiskt inte ihåg vad jag hade om jag ska vara ärlig.

Dag 10 - Min favoritfödelsedag
Förstå den precis inte, min favoritfödelsedag ? hallå? man ha bara en födelsedag ? haha

Dag 11 - Min Handväska
Jag ha många handväskor eller kanske inte så många.. 2 st :S ;) haha, men den ena är orange och den köpte jag i en affär som heter Next som finns i London. Älskar verkligen den väskan eftersom den kommer från London och den ena är typ lite glittrig, super gullig ! :)

Dag 12 - Den här veckan
Den här veckan ha precis börjat så vet inte så mycket ;) men det kommer bli en chill men ändå jobbig vecka i alla fall.

Dag 13 - Vad hade jag på mig idag ?
Eftersom jag gick lucia hela dagen så hade jag lucia linne, band och glitter men först hade jag en grön munktröja som det står " Kiss me... cause I'm cute!" haha, och sen mjukis :)

Kommentarer

Regler för kommentarer, "Du får göra reklam om din eller andras bloggar", "Dumma kommentarer tas bort", "Både bra och dålig kritik om bloggen, tillåts", "Frågor är alltid kul att få!" .. Nu är det bara att kommentera. =D

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Bara jag som ser den!):

URL:

Kommentera här =)

Trackback
RSS 2.0