if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Saker som ni kanske inte visste om mig

Visste ni att..
.. jag är liv rädd för spindlar. HAHA, kan inte ens kolla på en bild med en spindel på :(
.. när jag är ledsen/sårad är dansen det som kan trösta mig, som t.ex när jag kolla på youtube eller om jag sätter på musik och dansa.
.. jag fick min första puss/strul när jag gick i 5:an eller 6:an.
.. NÄSTAN alla tror jag är 16-17 för jag ser ut som att vara det ;)
.. jag tycker att det lugnaste stället är Nybro och att det är skönt att vara där.
.. jag börja gilla oftast fel killar..
.. Jag verkligen gilla blonda killar! men brunetter går också bra.
.. Taylor Swift och Foki är mina förebilder.
.. min favorit film är Lejonkungen
Här fick ni lite av mig, några saker kanske ni visste men kanske inte alla ? ;)

Kommentarer
Postat av: Camilla

Taaack :)

2011-02-09 @ 19:57:35
URL: http://allimaccamilla.blogg.se/

Regler för kommentarer, "Du får göra reklam om din eller andras bloggar", "Dumma kommentarer tas bort", "Både bra och dålig kritik om bloggen, tillåts", "Frågor är alltid kul att få!" .. Nu är det bara att kommentera. =D

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Bara jag som ser den!):

URL:

Kommentera här =)

Trackback
RSS 2.0