if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Fredag imorgon.

Idag är det ju torsdag som innebär att det var en lång dag i skolan. Men vet ni vad jag ha kommit på? ;)
Långa dagar kan ju faktiskt också gå snabbt ! Haha, för denna dagens gick faktiskt rätt snabbt, tyckte jag i alla fall, vet ju inte var de andra tyckte. Men men. Och imorgon är det ju som sagt fredag. Då tänker ju alla "YEEEES! Fredag och sen helg". Visst ha jag rätt nu ? För så tänker i alla fall jag och fredagar är ju som sagt den bästa dagen på hela veckan för då vet man att det är helg och sista skoldagen och fredagar brukar vara en rätt chill skoldag också. Haha, riktigt gutt. Just nu sitter jag här och lyssna på musik, ha läst lite.. (Som jag är tvungen till, ska läst till sid; 68 till tisdag..) HAHA. Och läsa är ju inte speciellt roligt i mina ögon heller, men nu f*n ska jag ta tag i skolan och få bättre betyg men det tror jag inte att jag kommer få, men man kan ju alltid hoppas. Sen som mina lärare ha sagt är inte 8:ans betyg så viktigt som 9:ans. Men men, vad kan man göra om man vill gå in på den linjen som man vill och sen kanske inte kan de för man ha förlåga betyg? ;).. Ibland kan jag faktiskt tänka! Fast mina kompisar inte tror de :(. HAHA. Ni glömmer väl inte frågestunden? ;) Klicka på länken så kommer du till frågestunden och fråga något som ni kanske vill veta om mig. Ni få gärna ställa frågorna i de inlägget som frågestunden är på för annars blir det helt virrigt, men ni får ställa hur många frågor som ni vill och ni får 100% ärliga svar ! :D Låter väl toppen va ? ;) Frågestund
Här får ni lite "snygga" bilder på mig :D ;)

Kommentarer
Postat av: 3Mma

Åh vi har cokså långa dagar på torsdagar, gillar inte det ;/

Hoppas du haft en bra dag :)

2011-01-13 @ 19:35:35
URL: http://gillew.blogg.se/
Postat av: malin

häldre långa dagar på torsdagar än fredagar:) jag slutar halv 5 då:(

2011-01-13 @ 20:04:36
URL: http://tankarblirmeningar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Dags att lägga upp svaren kanske? ><

2011-01-13 @ 20:49:36
Postat av: Bitchbooi

sv. det är svar på tal på bloggen :)

2011-01-13 @ 21:56:52
URL: http://bitchbooi.com/

Regler för kommentarer, "Du får göra reklam om din eller andras bloggar", "Dumma kommentarer tas bort", "Både bra och dålig kritik om bloggen, tillåts", "Frågor är alltid kul att få!" .. Nu är det bara att kommentera. =D

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Bara jag som ser den!):

URL:

Kommentera här =)

Trackback
RSS 2.0