if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Slinga håret ?

Fundera på att slinga mitt hår rött igen. Sakna mina röda slingor :(. Vad tycker ni ? Ska jag slinga mitt hår rött igen eller bara låta det vara så jag ha min vanliga hårfärg ?

Kommentarer
Postat av: IDA KUNGEN KARLSSON

Jag har slingatr mitt hhhhhhåååårrr rött och svart nu emme :D:D så nu är jag emokid :D

2010-09-22 @ 17:45:43
Postat av: Gabriel Arvidsson

NEJ INTE BYTA TILLBAKA!!!!!!!!!!!!

2010-09-22 @ 19:31:50
Postat av: Piicha´s blogg

Hej! jag kallas för Piicha och jag har just nu en Tävling på min blogg!

Det är min allra första Tävling på bloggen. Priset är att bli utnämnd till VECKANS BLOGG!



Jag skulle se fram emot att se dig som en av dom tävlande. jag gillar din blogg!



You go girl!!



Kram/ Piicha

2010-09-22 @ 20:48:10
URL: http://rockisnotdead.blogg.se/
Postat av: Aliz

ja! Du passade jätte bra o det, men du passar nu med men jag tycker du ska slinga röda slingor igen:D <3 var med i min tävling på min blogg: Fredagens blogg!

2010-09-23 @ 20:35:09
URL: http://alizkawaii.blogg.se/

Regler för kommentarer, "Du får göra reklam om din eller andras bloggar", "Dumma kommentarer tas bort", "Både bra och dålig kritik om bloggen, tillåts", "Frågor är alltid kul att få!" .. Nu är det bara att kommentera. =D

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Bara jag som ser den!):

URL:

Kommentera här =)

Trackback
RSS 2.0