if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Läger imorgon

Imorgon åker jag då på läger. Ska faktiskt bli rätt kul ;). Vi ska åka till Öland och Öland ska man bara vara på på somrarna tycker jag, det är liksom ett sommarställe för mig :). Men i alla fall, nu ska jag snart packa, tror mig, jag kommer vara den som ha mest kläder med sig för man måste ju ha mycket kläder med sig, i alla fall jag behöver det ;) HAHA ! Men nu sitter jag här och lyssna på lite musik. Hehe.
Igår var jag då med Amanda ;) HAHA. Vi fick lite problem med bussen för jag tappade min 20 lapp när vi gick till stationen :( så Amanda övertalade busschafören (stav) ändå att jag verkligen behövde åka med, så jag fick det sen ;) Rätt kuligt. Sen när jag skulle gå in då och åka sa han; Se vill jag inte se att det händer igen ! Och jag bara nejdå. HAHA ! Men jag kom hem i alla fall :D. Sen filmkvällen i måndags, haha, gud så kul jag hade. Här kommer lite bilder i alla fall;
HAHA, jag hade lite kul för Karro och jag skulle ta kort sen sa hon nu tar vi och då hade hon kamran så den tog kort på taket :P haha, ni skulle sätt.

Kommentarer

Regler för kommentarer, "Du får göra reklam om din eller andras bloggar", "Dumma kommentarer tas bort", "Både bra och dålig kritik om bloggen, tillåts", "Frågor är alltid kul att få!" .. Nu är det bara att kommentera. =D

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Bara jag som ser den!):

URL:

Kommentera här =)

Trackback
RSS 2.0