if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Svar på frågestunden

haha, jag är lite efter men ha inte haft tid att svara på frågorna men nu kommer de fast tyvärr inte i någon videoinlägg :(
1. Vad gillar du för godis?
Jag gillar väl nästan allt godis men mest lakrits och sura saker ! :)
2. Hur började du gilla E.M.D.?
Jag började gilla E.M.D. när jag såg alla tre på idol och sen hörde jag typ att de hade startat en grupp eller något sånt ^^
3. Vad gör du på din fritid ?
Jag plugga för det mesta och sen så träna jag :)
4. Är du oskuld?
Ja det är jag =)
5. Är jag snygg ?
Hahah Philip, jag ha tyvärr inte träffat dig så jag vet inte, kanske borde träffas så jag kan svara på frågan ;)
6. Gjorde det ont att pierca dig ?
Näsan kändes inte, navlen kändes och läppen kändes :)
7. Varför började du blogga ?
Jag började blogga för jag tyckte de va intressant och skulle testa sen blev det att jag började blogga :)
8. Vilka bloggar läser du?
Jag läser min systers blogg , Amandas (min bästa kompis) blogg, kissies kan hända, Viktor Pyyköläs blogg och Joels blogg :)
9. Hur länge ha du bloggat ?
Hmmm, jag vet faktiskt inte ;)
10. Vad är din dröm?
Det är en bra fråga. Min dröm är väl att bli en stor bloggerska eller en professionell dansare =)
11. Favoritbloggen?
Min favorit blogg är faktiskt Viktor Pyyköläs blogg :)

Det var alla frågor denna gången,
men nu kan man även ställa nya frågor och jag svara på frågorna den 5/1 :)
Börja ställ era frågor !
11. Favoritbloggen?
Min favorit blogg är faktiskt Viktor Pyyköläs blogg :)
Nu kan man även ställa nya frågor och jag svara på frågorna den 5/1 :)
Börja ställ era frågor !


Kommentarer
Postat av: Gabriel Arvidsson

Varför träffas vi inte jag tycker skulle jättegärna träffa dig mer för du är trevlig, snäll osv?;)

2010-12-30 @ 21:56:54

Regler för kommentarer, "Du får göra reklam om din eller andras bloggar", "Dumma kommentarer tas bort", "Både bra och dålig kritik om bloggen, tillåts", "Frågor är alltid kul att få!" .. Nu är det bara att kommentera. =D

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Bara jag som ser den!):

URL:

Kommentera här =)

Trackback
RSS 2.0