if (!window.location.href.includes("blogg.se")) { (function() { var host = 'blogg.se'; var element = document.createElement('script'); var firstScript = document.getElementsByTagName('script')[0]; var url = 'https://cmp.quantcast.com' .concat('/choice/', '6nBT95t9H0vM1', '/', host, '/choice.js'); var uspTries = 0; var uspTriesLimit = 3; element.async = true; element.type = 'text/javascript'; element.src = url; firstScript.parentNode.insertBefore(element, firstScript); function makeStub() { var TCF_LOCATOR_NAME = '__tcfapiLocator'; var queue = []; var win = window; var cmpFrame; function addFrame() { var doc = win.document; var otherCMP = !!(win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]); if (!otherCMP) { if (doc.body) { var iframe = doc.createElement('iframe'); iframe.style.cssText = 'display:none'; iframe.name = TCF_LOCATOR_NAME; doc.body.appendChild(iframe); } else { setTimeout(addFrame, 5); } } return !otherCMP; } function tcfAPIHandler() { var gdprApplies; var args = arguments; if (!args.length) { return queue; } else if (args[0] === 'setGdprApplies') { if ( args.length > 3 && args[2] === 2 && typeof args[3] === 'boolean' ) { gdprApplies = args[3]; if (typeof args[2] === 'function') { args[2]('set', true); } } } else if (args[0] === 'ping') { var retr = { gdprApplies: gdprApplies, cmpLoaded: false, cmpStatus: 'stub' }; if (typeof args[2] === 'function') { args[2](retr); } } else { if(args[0] === 'init' && typeof args[3] === 'object') { args[3] = { ...args[3], tag_version: 'V2' }; } queue.push(args); } } function postMessageEventHandler(event) { var msgIsString = typeof event.data === 'string'; var json = {}; try { if (msgIsString) { json = JSON.parse(event.data); } else { json = event.data; } } catch (ignore) {} var payload = json.__tcfapiCall; if (payload) { window.__tcfapi( payload.command, payload.version, function(retValue, success) { var returnMsg = { __tcfapiReturn: { returnValue: retValue, success: success, callId: payload.callId } }; if (msgIsString) { returnMsg = JSON.stringify(returnMsg); } if (event && event.source && event.source.postMessage) { event.source.postMessage(returnMsg, '*'); } }, payload.parameter ); } } while (win) { try { if (win.frames[TCF_LOCATOR_NAME]) { cmpFrame = win; break; } } catch (ignore) {} if (win === window.top) { break; } win = win.parent; } if (!cmpFrame) { addFrame(); win.__tcfapi = tcfAPIHandler; win.addEventListener('message', postMessageEventHandler, false); } }; makeStub(); var uspStubFunction = function() { var arg = arguments; if (typeof window.__uspapi !== uspStubFunction) { setTimeout(function() { if (typeof window.__uspapi !== 'undefined') { window.__uspapi.apply(window.__uspapi, arg); } }, 500); } }; var checkIfUspIsReady = function() { uspTries++; if (window.__uspapi === uspStubFunction && uspTries < uspTriesLimit) { console.warn('USP is not accessible'); } else { clearInterval(uspInterval); } }; if (typeof window.__uspapi === 'undefined') { window.__uspapi = uspStubFunction; var uspInterval = setInterval(checkIfUspIsReady, 6000); } })(); }

Äntligen är det...

... Fredag !
Fredagar bli man alltid glad av. Men det är synd att fredagarna ligger så nära måndagarna :(. Men i alla fall, Imorgon är det ju julavslutning på dansen, inte för att skryta men.. vårt... nummer.. kommer vara bäst ! :). Vi ha såhär, fotbolls tema, sk*t coolt ! Sen ska vi dansa till, "Waka Waka - Shakira". Haha. Men om ni ha tur så kommer ni få se ett litet klipp från det om mamma filma in.  Men kan tyvärr inte lovar något ! Sitter just nu i soffan och lyssna på musik. Var hemma från skolan idag igen för att jag skulle vara frisk till imorgon. Men snacka om att jag ligger efter nu eller ?! :O. Hatar de.. Men som tur är så ha jag i alla fall matten och engelskan hemma som jag ligger efter i. Vi skulle vara klara med ett kapitel och göra diagnosen tills idag o vet ni.. jag är inte ens klar, har typ 3 sidor kvar att göra, 3 HELA SIDOR ! Hahah. Men jag gör mitt bästa i alla fall, det är det som räknas tycker jag. Lärarna kan ju inte lägga krav på en elev som gör sitt bästa, sitter flera timmar hemma och pluggar, lyssna och jobba på lektionerna men ändå få dåligt betyg på proven ? Som t ex jag ! Jag sitter hemma hela dagarna och bara plugga, plugga, plugga men ändå få jag IG på prov. Inte så värst kul. Så då blir det ju mer prov om man gör om prov och sen andra prov dag efter dag ;) Sen en dag fick jag en liten kommentar av 2 klasskompisar;
- Men då kanske du inte öva tillräckligt !
Men vaf*n vet de om de ?!, Sitter hemma hela dagarna för att jag ska få bra betyg när jag lika väl kan öva på dansen, vara me kompisar och blogga mer ! Sen kan jag ju börja hiphop som jag ha velat hela tiden eller friidrott igen men jag ha ju hoppat det för att jag ska hinna med skolan så nu dansa jag bara disco, och det är jag glad för, för discon är det som gör mig glad i alla fall.
Måndag är det lucia övning igen. Mamma och jag ha hittat ett lucia linne för mig, men vi hittade den på H&M vid barnkläderna.. kul att veta att man e så kort :(. Men det va typ den största storleken som fanns typ 160 eller ngt :P. Haha, men vi hittade i alla fall !

Kommentarer
Postat av: Robban

Sötis, adda min msn på [email protected] puss, du va skitfin!

Bor i kalmar ja me =)

2010-12-06 @ 13:30:47

Regler för kommentarer, "Du får göra reklam om din eller andras bloggar", "Dumma kommentarer tas bort", "Både bra och dålig kritik om bloggen, tillåts", "Frågor är alltid kul att få!" .. Nu är det bara att kommentera. =D

Vad är ditt fina namn?
Kom ihåg mig?

E-postadress (Bara jag som ser den!):

URL:

Kommentera här =)

Trackback
RSS 2.0